50% dokončano

Skoraj ste že tam! Prosimo, izpolnite ta obrazec in pritisnite spodnji gumb za takojšen dostop.

Aljoša Huber

Odkrijte dobro znano, a redko uporabljeno strategijo za rast vaših dobičkov tudi za 128% v naslednjih 30 dnevih ...

Vaše podatke bomo skrbno varovali in jih ne bomo delili z nikomer.

BLOG

Poslovni nasveti za vašo izjemno rast

Ali tudi vi nimate časa za vodenje?

Kako naj postane strateško razmišljanje del vaših opravil?

TEDx - Kako do izjemnega poslovnega uspeha?

Globoko počaščeni, da smo lahko delili ideje na TEDx Maribor 2016. Oglejte si, kako boste zdaj lahko tudi vi z majhnimi spremembami dosegli izjemen poslovni uspeh.

Ali tudi vas zaposleni in kupci ne razumejo? Kako motivirati s pravilnim komuniciranjem?

Se tudi vi pri poslovanju velikokrat znajdete pred izzivom, kako ljudem na čim enostavnejši način razložiti tudi najbolj kompleksne zadeve? Poslovanje je že samo po sebi zelo kompleksen posel, sploh če je vaša naloga, da ga vodite. Veliko mojih strank, direktorjev in lastnikov podjetij potoži, da se jim zdi, da se posel nikamor ne premika ali celo upada, kljub temu, da delajo vse več in več, prav tako pa tudi njihovi zaposleni delajo na polno, vendar jih je vse težje in težje motivirati. Motivacija pa pada tudi njim samim. Morda še bolj kot zaposlenim. In nič več se ne zdi zabavno in vznemirljivo, kot je bilo nekoč, ko so ustanovili podjetje. Velikokrat celo pozabijo, zakaj so sploh ustanovili podjetje. In prav v tem leži problem. Ampak, naj vam zaupam nekaj spodbudnega. Na srečo se v tem skriva tudi rešitev.

80% USPEHA V PRODAJI = VAS NASTOP, ENERGIJA IN IZGLED

Vaš NASMEH je vaš LOGOTIP, vaša OSEBNOST je vaša POSLOVNA VIZITKA, vtis, ki ga naredite na sogovornike po srečanju z vami, postane vaša BLAGOVNA ZNAMKA.

STRATEGIJE RASTI ZA VEČJO PRODAJO IN DOBIČEK

Majico so izumili leta 1904 in jo tržili samskim moškim, ki niso znali šivati oziroma zamenjati gumbov na srajcah.

ENOSTAVNO POVEČAJTE PRODAJO, TAKO DA VAS BODO STRANKE RAZUMELE

Nikogar ne morete prisiliti v to, da bo razumel vaše sporočilo, če ga ta ni pripravljen sprejeti.